Fredagsmys

Dagen började med morgonträning i gymet! Känner att min kropp inte kommer vara med imorgon pga träningsvärken som kommer komma. But I like it! Sitter nu hemma och bara tar de lugnt. Mådde lite si sådär idag. Ska dra mig in till stan sen för möte med UFgruppen. Ska bli kul att träffa hela gruppen nu och även få se hur det verkligen kommer bli. Roligt roligt!

Ikväll var det planer på utgång med mina puddingar, men fick nyss ett sms av Sara och nu blir det inte så pga lite tråkigheter som hänt. Tyvärr... Får se vad jag hittar på ikväll. Är lite sugen på att bara ta det lugnt och mysa. Just det! gårdagen, hände dock inte så mycket. Fikade med mina älsklingar Calle och Josse. Fick även med mig en tunika och en väst hem från stan. Grymt nöjd måste jag säga. Blir nog dagens.

Looove from me♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha där lurade jag dig allt ;)

2009-09-12 @ 16:36:48
URL: http://sarastaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0