Congrats

Gårdagen som började superbra hemma hos min lilla Jenny som fyllde 18 år! De blev galet med charader, uppdrag och otroligt mycket snack. Senare drog vi oss mot stan för att fortsätta firandet. Men efter mycket om och men så var vi tvungna att splittra på oss. För min och Josses del blev det BLVD och Chez. Kvällen fortsatte även senare med min Fruga.

Sitter och drömmer mig bort till Grekland. Vill bara åka nu, nu, nu! Klarar inte en dag till här hemma. Ska kika in på lite resor nu för att locka mig ännu mer och kanske få mig på lite bättre humör.


Tusen tack för allt Jenny! du är en PÄRLA

Kommentarer
Postat av: Genevieve

tack själv älskling!!!! :D



Hade inte varit lika roligt utan dig !

2009-09-28 @ 22:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0