onsdag,

Sjuk och sjuk och återigen sjuk. Jag har märkt att nu när jag slutat träna 7 gånger i veckan så blir jag sjuk med för jämna mellanrum. Det är inte roligt alls. Jag får verkligen ingen ork till något och då blir skolan drabbad. Men idag har jag iallafall bara varit hemma och pluggat lite och kollat på mina planer för framtiden. Är så fruktansvärt sugen på att åka iväg som Au pair. De som känner mig försåtr nog att detta hade avrit ett perfekt jobb för mig, då jag älskar att ta hand om barn. Så who knows! Om ett år kanske jag sitter i Californien och njuter av livet! Sa nyss det till min kära far och då sa han att de va så en utav de rikaste kvinnorna hittade sin man, de va även så någon av fruarna i Svenska hollywoodfruar hittade sin skatt. Josefine Anka next maybee? haha

Har även haft lite tid för mig idag att tänka. Har funderat på vilka som verkligen är ens riktiga vänner. Finns så mycket jag hade velat veta...  Men jag har lärt mig att man alltid ska älska sina vänner, och man ska alltid låta dem ta sina egna beslut, men man kan alltid vara en hjälp på vägen.

Love Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0