sweet dreams...

När jag vaknade i morse hade jag verkligen ett leende på läpparna. Kan bero på att jag är ledig idag men också att jag såg att de kom in lite solstrålar i mitt rum. Men jag tror att nästan allt leende beror på min dröm! Jag ville verkligen inte vakna i morse. Drömmen var helt underbar! Visst är det härligt när man är ute på moln och svävar när man sover.

Nu har jag småstädat lite för att överaska min far. Ska strax ut och springa och även möta Josefin. Den lilla duvan har blivit sjuk, så får nog pyssla om henne lite. Ska senare vara med frugan. Får se vad vi hittar på, men jag är riktigt sugen på tv-spelskväll!

Såhär vill jag ha mitt rum! Precis såhär. Det står verkligen Josefine på bilden! Tycker jag iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0