Saturday and its a partyday!

Kom nyss hem från en runda och fika på stan med älsklingarna Josse och Anna. Blev lite shopping faktiskt. En ny svart klänning och en väska. Riktigt nöjd faktiskt! Blir nog kvällens outfit då jag äntligen ska få ha en superkväll med de bästa handbollsbrudarna i världen! Så ska börja göra mig iordning innan det bär av hem till fröken Hultgren.

Igår hade jag en myskväll med Frugan. Blev en total myskväll med Idol, go middag, våran specialröra och tillsist skräckfilm, The uninvited! Såg ungefär 50% av filmen då jag satt med en filt framför ögonen otroligt mycket. Lite väl läskig för mig får jag säga. Föredrar Hitta Nemo och Madagaskar.

Jag vill bara spola tillbaka tiden! Ångrar att jag inte tog chansen när jag hade den... Nu är det försent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0