paradise hotel!

Nu är det idag igen och jag fullkomligt älskar det programet! Haha.

Idag har jag gjort en liten liten makeover. Blev lite ljusa slingor då Josses klasskompis behövde en hårmodell för slingning så självklart ställde jag upp. Ser lite solblekt ut nu och det gillar vi alltid. Josse blev även mörkare idag, Riktigt fint faktikst. Efter makeovertimmen så träffade vi våran gullunge Anna och sedan fika med mina pinglor Josse & Jenny. En del deaptalk blev det idag. Ganska skönt men ändå väldigt jobbigt då jag hatar när folk mår dåligt.

Har även en bild i huvudet nu på hur jag vill se ut på balen. Är ju inte så långt kvar. Men hur det blir får ni se dagen efter balen. Vill inte lägga ut mina ideér här då jag vet att folk är otroligt gryma på att copy! Det är ju inte det minsta roligt!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: G A B R I E L L A

svar: Jaa, dom är helt underbara! Ååh, jag längtar tills det blir "offentligt" hur du ska se ut på balen!

2009-11-16 @ 23:03:51
URL: http://forcornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0