onsdag

Att börja dagen med ett nationellt prov är ingen höjdare. Sen att det ÖSER ner i göteborg gör ju inte saken bättre. Lyckades iallafall ta mig hem från skolan utan att bli pissseblöt. Väl hemma så blev det en del tvtittanden inna det bar av mot polisen.

Nu sitter jag i mitt hem i lerum. Har precis varit ute och gått med mina turteduvor, Josse och Jenny. Blev en långis idag på 2,5 h. Riktigt skönt. För nu har jossan börjat sitt nya liv. Så imorgon när jag vaknar ska jag ut i joggingspåret och slita. Det är planen iallafall. Får se vad det är för väder och hur klockan tickar. Men har planer på det iallafall, det är inte illa!

Alla problem har fått mig att inse att man inte vet vad man har förens man förlorar det. och det är så fruktansvärt sant! Sjukt sant faktiskt. Om man lyckas få tillbaka de man en gång haft så uppskattar man det nog mer tror jag. Men jag rekomenderar inte att förlora något eller någon! det är det inte värt! Det har jag insett.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0