myspys!

Vilken riktig myshelg! Igår var det mys med frugan hemma hos mig där det blev idol och Wallander. Även en lite roadtrip. Hände inte så mycket mer igår faktiskt. Eller jag var ute och sprang med, utan problem faktikst! Mitt knä höll så är redigt glad för de.

Idag blir det mys med Anna och Frugan at Annas place! Förhoppningsvis blir de tvspel och filmkväll. Inget partaj iallafall, det är en sak som är säker. Ska bli riktigt mycigt faktiskt, go mat och goa brudar!

Sitter nu och väntar på att fru min ska bli klar. Hon står halvnaken och dansar till någon buslåt. Fick även nyss läsa hennes lillasysters önskelista. Tänk när man var så liten och allt var så lätt. Jag och sandra får lära Ebba hur man ska ta vara på allt när man är liten.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0