måndag... igen

Ännu en måndag överstökad... Eller nästan. Är några timmar kvar innan den är över. Började morgonen med en härlig morgonträning. Var faktiskt riktigt kul att träna idag, spec när man får träna med de små änglarna. Efter skolan så bar det av in till stan för att träffa Josse. Vi gick runt och drömde oss bort. Jag hittade en blus jag måste köpa och även en kuverttväska för de kommande kvällsäventyren. Bestämde mig även för vad jag skulle köpa för present till min ängel när hon fyller 18! Ska bli riktigt mysigt och ett hejdundrandes party den 5 december. Är rikigt laddad faktiskt, ska bara hitta mig en liten partyblåsa.

Idag har jg tagit mig i kragen och bestämt mig för att skriva färdigt talet i svenskan. Har bara dock lite ångest för jag vet inte riktigt om jag verkligen ska skriva om det jag har börjat med. Får inte till det som jag vill. Är så svårt att formulera sig på rätt sett. Löser nog det snart...

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0