Fuck you...

Vaknade nyss efter en 3 timmars lång återhämtare. Var riktigt skönt fast samtidigt kom jag och tänka på att jag aldrig kommer kunna somna ikväll. Blir mer tid att plugga dock... Attans! Ska ta tag i böckerna strax men tänkte informera er om den supermysiga och roliga kvällen jag hade igår. Efter snack enda sedan mars om en lite ölrunda så blev den äntilgen av igår. Så igår tog jag mig in till stan för att gå till charlies änglar. Där satt Olivia, Julia och Hanna. Efter en öl och en hel del skratt så drog vi vidare. Vi hamna på Victorias och sedan även Bliss och tillsist victoria igen. Vi hade en superduperkväll! Blev en hel del snack om framtidens planer. Då var det allt från helgens planer till vuxenlivet. Så runt tvåtiden började jag och Hanna våran vandring hem till mig då vi missade den sista spårvagnen... En riktig skön promenad faktiskt med snack som vi verkligen behövde.

Idag har jag varit med min lilla bebis, Josse. Vi skulle hitta en klänning inför hennes 18årsdag. Gick sådär så man kanske får gå naken. Maybe Maybe!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0