ångest...

Världens ångestattack!
Jag vet inte vad som hände, men jag tror jag just fick en ångestattack på den högsta skalan. Insåg att det inte är så fruktansvärt långt kvar till studenten, 203 dagar. Men dom springer iväg fort som tusan. På dessa 203 dagar så ska de ske så fruktansvärt mycket så de är hemskt. Och jag ska hinna göra så sjukt mycket med. Kommer gå under, skolan kommer ta död på mig! Men jag har bestämt mig att jag ska klara detta så nu får lärarna se upp, för här kommer de inte gå lugnt i svängarna. Mvg nästa, Tack!

Har kollat på bilder på de som tog studenten förra året på min skola! Allt ser så sjukt härligt och befriande ut. All den gläjden som skiner ur alla är svår att missa. Det är nog den bästa dagen för alla. Dagen man tar studenten ska vara den bästa, så är det bara! Även om det ska vara den bästa dagen har jag fort ångest över denna dagen... Små frågor som kommer spela en stor roll just då, den 1 juni då det smäller på katrinelundsgymnasiet. Vad som än händer ska jag se till att det blir den bästa dagen någonsin! och jag hoppas att de ja älskar vill och kan ska njuta med mig då!

STUDENTEN Katrinelundsgymnasiet 1 juni 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0