25-11-09

Ett tips, sov aldrig till halv tre på dagen. Det förstör sömnen inför nästa natt. Jag låg vaken till 4 inatt utan att vara det minsta trött. Klockan skulle ringa 05.40 för att jag skulle upp och jobba på dagiset. Så värt det, men börjar känna av en rejäl känsla av trötthet nu måste jag säga. Blir nog läggdags efter paradise faktiskt.

Förutom att jag har jobbat idag, så har jag även haft en trevlig stund med Josse och Sandy. Vi fickade och jag lyckades få med mig ett fynd hem. Tro det eller ej?! I love it, hittade även andra saker som ska införskaffas på fredag då jag och josse som sagt ska ha en heldag. Anna ringde även nyss och fixade våra kvällsplaner med. Det blir bio, New moon. Blir dessutom nattbion, så det ska bli fruktansvärt mysigt! Har även planer för lördagen, då blir det lagfest med mitt gamla underbar handbollslag, Ik sävehof damjuniorer. Ska bli sjukt kul att få träffa alla biffar!

Sen är det bara en vecka kvar till Josefin Olsson blir myndig och det blir en hejdundrandes utgång. Ingen ska vara lugn denna kväll vill jag lova!

Love from me!

p.s. Har även tagit tag i mitt liv nu, får se om jag lyckas med det lilla steget jag tog idag dock! Håll tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0