Lördag

Hade en supermysig kväll på marstrand igår! Jag var lite hängig när vi va där och när ja kom hem såg ja att jag hade feber... Men trotts de så var det riktigt mysigt. När vi va där så kom Porthällagänget som skulle ha bal där. Träffade Carro, och gaaud va fin hon var. Längtar sjukt mycket till nästa år. Hoppas bara jag hittar någon att gå med. Det hade ju varit pricken över i:et.

Tack för igår Frida! Trotts allt var det helt underbart♥

Idag blir det mys med Linn och Moa! Hoppas bara på att vädret håller i sig och kanske blir bättre in mot kvällen. Hade ju varit perfekt. Ska fortsätta jobba nu så jag kan möta upp Moa sen.

Ha en kanon lördag och Take care.

Looove J

Kommentarer
Postat av: sofia

hoppas du har det bra på rohdos bejb <3

2009-06-06 @ 14:30:18
URL: http://escalators.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0