8 dagar!

Äntligen fredag. Brukar vara så. Men med min hosta och andningsproblem hade jag mer än gärna velat ha Måndag. Få lite ledigt från skolan, nu går ju en hel helg när man bara ska ligga hemma och tycka synd om sig själv. Jaja! sånt är livet, hade Nationelt prov i engelska B idag. Va sjukt svårt. Va för trött för att orka koncentrera mig. Det får helt enkelt gå som det går. Kan ju inte göa något nu i efterhand...

Idag har jag bara varit hemma och haft en riktigt mysig mor och dotter kväll. Ätit kanongod mat och bara kopplat av. Idag är det bara 8 dagar kvar till The BIG day. Min 18års dag! Längtar ihjäl mig. Ska bli sjukt skönt med lite fritid. Men det innebär även lite mer ansvar... Får se hur jag klarar det.

Har föresten fått sommarjobb! På Handelsmanflink på orust! Kanon helt enkelt. Sommaren är räddad.

I miss you too much now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0