Weei!

Jag är helt slut! efter 2 h promenad och solning känner jag verkligen att jag är halvt död. Men är ändå lite stolt över mig själv för att jag varit så duktig idag. Sitter och kollar melodifestivalen med min mor och far nu. Var otroligt längesedan jag bara var hemma och myste en lördagkväll. Tycker det är grymt skönt att få hämta andan lite!

Fick veta förut att en vännina till mamma ska till Usa och att ja har möjlighet att beställa lite kläder. Kan inte bli bättre! Vet exakt vad jag ska beställa! Lite finns här på bloggen. Men jag är iallafall grymt lycklig nu.

Igår var jag och Vendela på Ikea efter alla om och men. När vi kom hem till Vendela sen kom Anna och självklart blev de en skräckis. 30 days of night tror ja den hette. Inte allt för roligt efter filmen när tre tjejer sitter som små barn och inte vågar göra något. Senare kom iallafall Sandra Calle och Glader. Vi hade det grymt mysigt!


C, du är helt otroligt underbar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0