Torsdag

Vad är detta? När jag gick till skolan i morse var vädret helt underbart! Men efter första lektionen i skolan var det helt vitt ute! Fick panik eftersom jag traska runt i mina Converse och hade min lilla skinnjacka på mig. Inte helt okej med andra ord! Igår hade jag och min lilla älsklingsVendela en supermysig dag. Började med att vi åkte till hennes mormor och morfar och åt lite go mat. Sen åkte vi hem och hade de så mysigt som man bara vi två kan ha det! Vi har även haft en kanondag idag. Inte gjort allt för mycket med tanke på vädret.



Man inser verkligen vilka ens riktiga vänner är när man verkligen behöver dom. Är så trött på de man tror är ens riktiga kompisar men som inte finns där när man väl behöver dem. Har en underbar vän som jag inte varit kompis med mer än 6-8 månader. Första gången vi träffades kände jag verkligen hur det klickade mellan oss, och på denna korta tid känner vi varandra på alla möjliga sätt och hon har blivit som min egna lilla skyddsängel! Den bästa vännen man någonsin kan få! Jag älskar dig otroligt mycket och jag hoppas verkligen att vi får uppleva sommaren år 2060 som vi snackade om! Youre the one!


When you look me in the eyes, and tell me that you love me. Everythings alright, when you right here by my side!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0