Tisdag

Har nog aldrig sovit så skönt som jag sov inatt! Den sömnen behövdes verkligen. Idag blev det ingen skola för min del heller. Skulle till Alingsås och kolla mitt knä. Så nu sitter jag här och enligt farbrodoktorn var knät som det skulle och allt va prima. Kändes som en liten sten försvann ifrån mitt hjärta. Grymt skönt! Har precis lagat supergod mat som bestod av pestolax med bulgur och sallad. Ska snart bege mig hem till fröken Fridell för lite mys och nytt skvaller hoppas jag på! Sen bär det av hem till min Kusin för lite kvällsmys bänkade vid tvn för att kolla på Linda Rosings program.



Idag fyller min älskade Mormor år! Massa grattiskramar och grattispussar!


Kommentarer
Postat av: steff

åh alltid lyckas jag göra fel beslut! nästa gång hänger jag med, räkna med mig så att säga ;)

2009-03-10 @ 16:25:51
URL: http://stephaniek.blogg.se/
Postat av: klara

Gött att det är bra med knät! ;D

2009-03-12 @ 19:49:44
URL: http://klarissen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0