onsdag?

Japp då var det onsdag igen. Dagarna bara rinner iväg och snart fyller jag 18 och snart åker ja till Rhodos! Längtar gaaalet mycket. Känns som allt kommer bli så mycket bättre när värmen och solen kommer fram, på ritkigt! Men de lilla jobbiga är att alla värkänslor kommer fram för alla. Känner redan nu hur många det är som springer runt lite fnissiga och hela magen full med fjärilar. Är så glad för alla mina underbar vänner som äntligen börjar hitta rätt! Extra glad blir ja när de som verkligen gått runt och letat och aldrig fått de dom letat efter äntligen går runt med ett leende på läpparna och blir lite extra glad när man frågar hur den mår! Men jag känner nu iallafall att mina vänner är allt! Ingen eller inget ska få förstöra. För jag vet verkligen hur viktigt det är att ha vännerna tillhands. För om man inte tar vara på dem så finns dem inte där för en den dagen man verkligen behöver det som mest. Så everybody! Ta hand om alla nära och kära och ge dom en extra gosig kram när ni träffas!!! De hade jag iallafall blivit gryyymt glad för!

Love♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0