Lördag

Detta vädret gör mig helt tokig! Blir så sjukt glad och ja tillochmed lite kär. I vem vet jag dock inte! Igår hade jag och Tilda en mysdag på stan. Köpte en vårjacka som va rena rama kapet. Är grymt nöjd. Sen bar det av till mitt andra hem, Vendelas place. Blev lite mys med henne och Carro innan jag skulle kila iväg och kolla på Aflicks SM. Tyvärr förlora Sävehof mot Skuru... Inte okej... Sen blev det mys med familjen framför Hundtricket och Lets Dance.

Nu sitter jag på jobbet, ska sanrt träffa Kajsa i stan för att avnjuta en glass och lite girltalk. Sen blir det handboll igen, hoppas verkligen dom vinner idag. Blir även kalas för min kära lilla Papps som fyller år. Så helgen blir coollugn. Har ingen ork för något annat. Så det blir ju perfekt. För snart börjar allt komma igång igen så bäst att vila upp sig medans man kan!

Looove♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0