Lördag kväll

Kom nyss hem ifrån en supergo tjejmiddag med go mat och massa goa tjejer som jag inte träffat på år och dar.(kändes de som) Blev otroligt mycket skratt och tårar. Fick inviga min nya älskade klänning som följde med mig hem igår. Var ju på stan med josse och Vendela igår. Efter att vi kände oss klara med allt vi skulle göra så va jag och Joss tvungna att springa in på Fiorucci igen, och där köpte vi varsin supersöt kläning. Jag är helt nyförälskad och ser bara sommaren 09 med min nya kärlek! Ska strax åka ner och bättra på brännan sen ska ja åka hem till min kusin som flyttade hemifrån igår. Han se hennes lägenhet lite igår och den var UNDERBAR! Så idag blir de lite mer mys i den. Sedan bär det av till Partillebo för en gångs skull. Mitt lilla kära lag möter Kärra. Så det är Derby på hög nivå! Innan matchen blir det nog en sväng till Allum med Jeppsson. Om vi hinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0