De kommer alltid vara jag.

Du heter: Josefine
Smeknamn: Jossan, Josse
Låt som när du är ledsen sörjer till? Himmlen är oskyldigt blå...
Beroende av: Mobiltelefon och läppbalm
Vem behöver du mest just nu: Läkare...
Vad tror folk om dig? Ingen aning, en tönt
Stämmer det? Sjölvklart
Vad får du oftast komplimanger för? Mina kläder
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: " nej lille vännen:( ta det lugnt så ses vi imorgon<3 Love you"

Var bor du? Götelaborg (lerum)
Trivs du där: Nej. inte någon stanns
Sprit, cider, vin eller öl: Cider
Brukar du bli för full: Noway!
Har du haft sex idag: Nepp
Nästa mål i ditt liv: Börja hårdträna
Vem ringde du senast? min Systeryster
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: " vi ses på torsdag min lilla flicka"- Mormor
Brukar du komma i tid: haha nej, det kan jag itne påstå
När mår du bra: När jag får som jag vill!:)
Vad saknar du: Handbollen...
Hade du en bra kväll igår: Japps, Långpromenad med jenny!
Favorit dryck på morgonen: Färskpressad juice
Rakar du benen: Ja, eller ibland
Är du blyg? beror på... men inte speciellt
Sysslar du med någon idrott: handbooll och shopping
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, eller jag hoppas på det:)
Har du spytt offentligt: mm:S
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Duscha i ett omklädningsrum fuuuult med goingar
Är du nöjd med ditt liv: det funkar.
Är du bortskämd: lite faktiskt
Vad är det värsta du vet? Falska vänner och fega idioter
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Jätteolika.
Vad behöver du just nu? Solen
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? hon josefine Eliasson
Vad använder du för shampoo? vet ej
Vad är det finaste du fått? vet faktiskt inte..
En speciell dag du minns: minns alla dagar..
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Vendela
Är det okej att gråta: Ja varför skulle det inte vara de
När grät du senast: Hmm i januari.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: tro det eller ej, men spara. Lite iaf
Bär du glasögon eller linser: nej nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej.men det är kvalitet
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 10.00-11.00
Har du piercing: ´bara i öronen
Vill du gifta dig: Ja, och allt är planerat;)
Är du bra på att laga mat: Jag är mästerkocken
Är du flygrädd: inte det minsta
Hur vig är du: som ett kylskåp
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten som kommer från kranen
Vad äter du helst när du ser på film: Popcorn
Har du tandläkarskräck: Nej, ?
Är du morgon- eller kvällsmänniska: jag är allt.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: nej...
Röker du: Röker? skulle itne tro det.
Hur ofta tränar/motionerar du: Varje dag..
Senaste låt du hörde: When you look me in the eyes- jonas brothers


Lånad av: Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0