Vår!

Nu börjar iallafall jag känna av att våren börjar närma sig. Kanske inte så mycket om man tänker på vädret. Men alla affärer börjar få in alla vårkolletioner och tyvärr får det mig att få lite panik. Så mycket man behöver nu efter vintern. Man vill ju inte springa runt i tråkiga och mörka kläder när solen börjar kika fram. Då ska alla söta tunikor och blusar på och vem vet, kanske även glajorna. Det hoppas jag på iallafall. Här är lite saker jag ska försöka köpa mig inom snar framtid.

♥ Den supersöta vårjackan från Linda Carlén eller en ifrån Belstaff

♥ Några par jeans. Mörka som ljusa.

♥ Nya skor. Har ju varit sugen på primeboots. Men får se, mina har ju gjort sitt nu.

♥ Min efterlängtade Odd mollyklänning och Rabens Saloner tunika

♥ En ny väska.

♥ En rosa dator :)

♥ Och såklart allt annat som man alltid lyckas införskaffa sig saker som verkar onödiga men som man egentligen alltid behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0