Torsdag morgon

Kom precis ur en supervarm och go dusch. Ska snart göra mig en go frukost och läsa tidningen. Känner mig lite gammal när jag gör det men samtidigt blir jag mer allmänbildad. Sen vaknar man till riktigt ordentligt a att bara ta det lugnt. Vet inte vad det är för väder ute, men jag är grymt sugen på att ha skinnacka idag. Får se hur det blir med den saken. Idag efter skolan ska jag träffa Josse. Vi ska mysa på stan och se ifall vi gör några fynd. Känns som det var år och dagar sedan vi myste som bara vi kan. Med tanke på att vi var md varandra varje dag när vi gick på Rydsbergs så är det inte så konstigt kanske. Men idag sa jag försöka få tag i nya skor och lite Dresses. Min gaderob m´behöver ett rejält lyft. Hör av mig senare om hur allt gick!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0