Sunday

Ligger i sängen med otrolig värk i knät. Känns inte allt för roligt. Kan knappt röra mig. Hade en kanske lite för häftig kväll igår. Gick nog på dansandet lite tidigt efter en operation. Får spara allt till nästa helg då jag hoppas på att må otroligt mycket bättre. Då blir det tjejmiddag hos Sara som fyller 19! Ska bli mysigt. Fick ett samtal i morse av Frida. Hon har ev. fått lunghinneinflamation. Inte allt för roligt. Men gumman, vi hoppas på det som doktorn sa. Igår var iallafall jag Vendela Sara och Linus på en 18 årsfest hos en kille från skolan. Hade det helt okej med tanke på att jag satt (nästan) spikad i soffan hela kvällen. Fick höra ganska mycket roligt, när de va många som inte sparade på förfriskningarna. En ganska händelserik kväll. Men när allt började balla ur lite kunde jag bara tänka på två saker, Sängen och Smärta. Så det var otroligt skönt att Mammsen kom och hämta oss.

Idag har jag inte gjort många knop. Har sett en film med Mandy Moore som ar helt okej. Ganska söt och man fick sig en liten funderare på om man verkligen vill leva ett liv med lyx, glamour och en pappa som president med tanke på att man aldrig får vara i fred. Altid Agenter som springer efter en som svansar och bevakar minsta lilla grej man gör och minsta lilla steg. Fast samtidigt så Hade jag ju inte behövt ha en Pappa som är president. Kunde levt i bara Lyx och Glamour. Läste även en bra artikel i Elle idag. Om hur man skapar sitt drömliv. Man får sig verkligen en funderare av allt. Eller iallafall jag. Ska klänga mig ur sängen och umgs lite med min kusin och Mammsen. Njut av det sista denna helgen!

Puss o Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0