Söndag

Nu är jag äntligen hemma och kan pusta ut! Igår var jag hemma hos Vendela med Sara och Linus. Vi hade en riktig myskväll då vi spelade TP och snacka som bara vi kan. Valde även att sova där för jag orkade verkligen inte förflytta mig. Så min kära syster kom ochh höll mig sällskap. Så imorse när vi vaknade åkte vi hem och påvägen köpte vi färskt bröd och gjorde en kanongod frukost. Efter lite mys hemma bar det av till stan för att fika med Lisa och Jeannie. Säger bara Äntligen fick vi in en tid där alla kunde. Det var verkligen kanon mysigt. Så nu sitter jag här och kollar på något amatörprogram om trolleri. Ska nog sova snart. Hoppas alla haft en kanonhelg. För det har jag haft. Laddar inför nästa helg då vi kommer slå till med dunder och brak!

Pussokram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0