smärta.

Igår opererade jag för tredje gången mitt knä. Igår stog korsbandet på tur. De gammla skulle bort och ett nytt fick ta plats. Vet inte om detta är värt den smärta som ja har just nu. Kan inte änns beskriva hur ont de gör. Känner mig helt invalid och så ensam. Längtar tillbaka till skolan nu när ja inte får gå. Vill bara träffa mina älsklingar och alla andra goingar. Måste tyvärr vara hemma imorgon med och sen får vi se hur jag mår på fredag. På fredag är det även en stor dag för min kära syster. Hon åker till Katrineholm med Göteborgs stadslag. Lycka till syster. Håller alla tummar oh tår för att du ska få det bättre där än vad jag hade. Det var där helvetet braka loss. Det var där ja drog korsbandet första gången, så nu två år efter kan ja fortfarande inte spela och måste fundera på ifall Handbollen verkligen är allt eller om de finns annat i livet. Men nu efter denna operationen har jag bestämt mig för att kämpa mig tillbaka så jag kanske kan få spela sista året JSM. Men det är ett stort mål så jag väljer att ta dag för dag och klara av att leva ett normalt liv först...

Love♥


Kommentarer
Postat av: S O F I A

<3

jag älskar dig

2009-01-14 @ 21:18:36
URL: http://sofiiaw.blogg.se/
Postat av: KRAM

du e inte värd att må skit gumman. bäst e du <3

2009-01-15 @ 00:38:54
URL: http://vendelafridell.blogg.se/
Postat av: josefine

Tack mina hjärtan! ni är underbara<3

2009-01-15 @ 01:03:48
URL: http://annajosefinee.blogg.se/
Postat av: your dear sister

tack så mycket josefine ! jag hoppas att det går bra fr mig + att jag inte får saa otur som dig när det gäller skador. hoppas ditt knä bli bra nu i helgen så då mår fin fint när jag kommer hem ;) älskar dig syster <3

2009-01-15 @ 15:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0