Onsdag

För första gången på väldigt länge gick jag upp för att träna i morse. Morgonträningarna kan vara som en otroligt bra start på dagen för att komma igång i hela kroppen. Men om man inte sovit ordentligt på natten så blir det helt tvärtom. Man blir hängig och säckig och det känns som man somnar vilken sekund som helst. Idag var det posetivt för inatt sov jag kanon! Sen hade vi bara en lektion. Så jag och min lilla Fridis åkte till baugetten för att sedan med mätta magar vandra vidare till Oles Döttrar. Supersöt liten butik. En riktig Josefineaffär, och dom som känner mig väl kan ju ana hur det var. Hittade supersöta Tunikor och klänningar som bara måste till min gaderob inom kort tid. Efter lite väl mycket kollande så bar det av till ordning & reda för att göra det vi åkte från skolan för. Köpa oss varsin kalender! Nu ska jag börja ha ordning på mitt lilla röriga liv. Kommer nog bara lyckas de första veckorna eller kanske dagarna. Det återstår att se. Ska kila och äta nu sen börjar Semester Svenskar, tycker det är ett ganska mysigt program. Sitter och småler hela tiden och bara önskar att jag var i Thailand.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0