Måndag.

Ny vecka som även innebär nya uppgifter i skolan och nya möjligheter. Men även nya krav på sig själv. Jag vet inte hur många gånger jag sagt att mitt nya liv börjar måndag efter måndag. Varför kan man bara inte hålla det? Nu har jag verkligen bestämmt mig. Imorgon äger min operation rum och det är en start på mitt nya nyttiga och hälsosamma liv. Fick även en liten kick av att börja när vi var inne på resebyrån idag och preliminärbokade en resa till Rhodos den 3 juni. Ska bli så sjukt kul och om jag känner mig och Vendela rätt kommer vi aldrig sova en blund, utan det är party hela nätterna och på dagarna ska vi pressa på stranden. Ser verkligen fram emot detta. Vi åker dagen efter Studenten så det lär bli fullt ös i några veckor. Men som sagt, då börjar mitt nya liv imorgon, då ska jag även ha krav på mig själv när det gäller andra människor. Ingen ska få styra över mitt liv och tro att ja alltid finns där utan att dem gör något för mig. så nu vet alla de. Har hittat en supersöta bikinisar till sommar. Är helt kär i rosa på sommaren så tror ja slår till på någon i den färgen även detta året.

den gråa finns även i rosa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0