Lördag

När jag vaknade i morse och kollade såg jag att ja skulle tappa hakan. Det var snö ute, och jag som vill börja använda min skinnjacka... Sitter nu hemma hos min söta lilla Frida och kollar på Desperat Houswifes medans Frida är i stallet.  Igår var vi på tjejmiddag hos Sara här i kungälv. Va otroligt mysigt och kul att träffa så mycket nytt folk. Tack för allt Sara! Idag har jag inte allt för mycket planer. Tar nog en liten sväng på stan medans jag ändå är på väg hem härifrån. Ska försöka hitta lite klänningar och tuikor. Har ju sett mina favoriter på Oles Döttrar. Får åka dit och spana igen. Ikväll har jag lite planer men vet verkligen inte vad jag orkar... Får se, är sugen på en myskväll. Ska nog ta mig en dusch nu!
Puss&Kram

Mitt lilla hjärta, Frida

Kommentarer
Postat av: julia

ja herregud ,

usch fy , jag som vill ha vår nu (:

2009-03-22 @ 14:50:50
URL: http://uhlia.blogg.se/
Postat av: julia

ja herregud ,

usch fy , jag som vill ha vår nu (:

2009-03-22 @ 14:51:24
URL: http://uhlia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0