HandbollsVm

Har precis kollat på Sverige- Spanien. Sverige vann och dem gjorde en otroligt bra match. Blev lite orolig vissa tillfällen men kände på mig att Sverige skulle stå som mästare efter denna match. En riktig höjdarmatch! Nu är man en stolt Svensk.

Idag var det sjukgymnasten och skola som stod på planeringen. Gick bra hos sjukgymnasten. Men i skolan fick jag den där hemska värken. Ville bara sjunka genom jorden. Jag Sara och Vendela slog till på sushi idag med. Har inte ätit det på 2-3 veckor så det var verkligen en höjdare. Sen slog vi till på riktigt glamour. Sara och Vendela prövade balklänningar. Så fina och underbar klänningar. ( Tycker du ska ta den rosa Vendela). Vendela och Sara hade lektion så jag tog tåget hem och nu ligger ja på samma plats som jag gjorde för 5 timmarsedan. Har sådan orolig verk så vet inte vart jag ska ta vägen. Just nu önskar jag att jag itne gort operationen eller att jag inte hade något ben. Längtar till allt är över så jag slipper all helvetessmärta. Nu är det Smekmånaden på tv så ska kolla på det. Ha en great evening!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0