Fredag

Igår var första gången jag var i skolan efter operationen. Kändes skönt att komma hemifrån lite. Men efter att ha kollat på slutet av handbollsträningen och gått igenom en geografilektion kände jag mig helt yr. Gick till historian men efter några minuter kände jag att det räckte. Speciellt när man fick höra en inte allt för rolig kommentar. Vissa änniskor borde tänka på vad man säger. Reagerade väldigt starkt på detta och kände att de räckte. Gick ifrån klassrummet med gråten i halsen. Som tur var mötte ja upp min Vendy. Så vi fick oss en mysstund i biblioteket.

Senare på kvällen var det myskväll hos vendela med Calle, John, Glader Sandra och Vendy. Blev lite pokerspel och snack. Han inte med så mycket för det var någon som skulle spela match. Så de skulle bli tidigt i säng för hans del. Som alltid. Hade iallafall en supermysig kväll! Idag blir det ev någon liten fest. Kommer ta det oroligt lugnt med tanke på att jag har mina kära vänner, Kryckorna. Ska äta nu! puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0