Fredag

Skolan idag igen! Känner att jag inte kommit tillbaka till skoltänkandet efter lovet. Mycket pga jag var bort i en vecka nu efter operationen. Hoppas verkligen att det kommer tillbaka efter denna helgen nu. Efter skolan idag så åkte jag inte till stan med Sara Linus och Vendela för att återigen se S & V pröva balklänningar. Så underbart fina var dom och blev riktigt stolt över att ha så söta vänner! Sen efter lite snick och snack bar det av till Kungälv för att umgås med min älskade Frida och hennes supergoa pojkvän Anton. Vi bara myste och såg en supergo film, The Last Kiss. Ikväll blir det mys hemma. Skulle egentligen ha firat Emelies 18årsdag. Men mitt knä hindrade detta tyvärr:( Får ta igen detta så snart kryckorna slängts iväg. Då jäklar!

Fridagumman♥


P.s. Är lite sugen på att åka upp till landet imorgon och mysa, får dock se hur det blir med det. Hade varit så mysigt att bara få komma bort och tänka på lite annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0