Sitter hemma hos Vendela i hennes lägenhet nu. Mötte henne i stan förut för att mysa lite. Vi drog till Modellab och hälsa på michaela. Bestämde även kvällens planer. Kommer bli en grym kväll med andra ord. Kan inte bli annat när vi tre drar igång. Känner mig lite begränsad pga mitt knä. Men sånt löser sig alltid. Har hört att stolar som man kan sitta på är gryma, så blir nog att tillbringa kvällen med en sån cooling! haha ne men vi får se vad som händer, har ganska hög smärtgräns men lite jobbigt att få grymt ont. Det löser sig alltid! Måste kila och göra mig iordning och lösa lite problem som uppståt. Hoppas alla får en kanon kväll! Det ska iallafall jag/vi ha! massa pussar och kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0