♥2008♥

Sammanfattning av år 2008

 Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja självklart!
 Höll du några av dina nyårslöften?
Jadå! hemligt dock.
 Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
 ja faktiskt.
Dog någon som stod dig nära?
Nej.
 Vilka länder besökte du?
Spanien, danmark, tyskland, nederläderna
 Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Ja..
Vilka tilffällen från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Spanien och hela sommaren.
 Vad var din största framgång 2008?
jadu. ingen aning.
Största misstaget?
för hemligt.
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja..
Bästa köpet?
Min mobil och mitt thomas sabo amrband
Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla mina underbara vänner
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2008?
How can we be lovers, your love, no stress och God damn your beautiful
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare tror jag.
Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts ännu mer med mina vänner och taggit chanserna jag fått...
Vad önskar du att du gjort mindre?
inget att nämna här...
Hur tillbringarde du julen?
Med min kära familj och släkt
Blev du kär i år?
Nej...
Favorit tv program?
Gossip girl och Greys
Bästa boken du läste i år?
Bakom stängda dörrar
Största musikaliska upptäckten?
ingen aning...
  Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Thomas Sabo armabnd:)
 Något du önskade dig men inte fick?
En resa
Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
släktkalas och sen hem till Steffi på tjejmiddag
 Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
massor!
 Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Skönt!
Vad fick dig att må bra 2008?
Vännerna!
 Vilken kändis var du mest sugen på?
haha kändis och kändis
Vilka saknade du?
Mitt gammla lilla gäng.

Kommentarer
Postat av: sofia

haha nyårslöftet <3 ja har misslyckat med det i 2 år nu, får skärpa mig ;)



älskar <3

2009-01-05 @ 16:19:26
URL: http://sofiiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0