Weekend Oslo

Igår kom jag hem ifrån Oslo där jag varit med min underbara Vendela. Vi hade det helt kanon och mysigt hela tiden. Shoppingen i Oslo var ju inte dålig. Hittade hur mycket som helst som gärna kunde fått följa med mig hem. Hittade en klänning som ja funderar på att köpa till Studentfesten i Sommar. Guu vad jag längtar till sommaren. Kommer nog bli den bästa sommaren på länge. Tillbaka till Oslo nu. Vi gjorde inte så mycket, vi fikade ett antal gånger och de va ju kanon. Gick förbi en del fik med skinplädar, filtar, tända ljus och infravärme. Allt det behövdes i kylan när vi en gång valde att sätta oss ute. Var ca 10 minusgrader på dagarna och 20 minus på nätterna. Men vi hade det kanon oavsett väder. Tack min lilla älskling!

 

        

Kommentarer
Postat av: Anonym

visste inte att du bloggade josefine!? :D riktigt fin blogg får jag säga, duktig är du! :P

2009-02-18 @ 18:07:36
Postat av: ludde

den vägrar visa mitt namn verkar det som? :/ :P

2009-02-18 @ 18:08:29
Postat av: Josefine

haha tack ludde! är inte 100 på vilken ludde det är. Men blir grymt glad ändå!

2009-02-18 @ 18:56:00
URL: http://annajosefinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0