Torsdag

Lite sent inlägg men har varit helt nere och hängig idag så har inte haft orka att skriva ett inlägg. Var även hemma ifrån skolan idag. Jag har lyckats få feber, hosta och ont i halsen, så känner att ja inte mår kanon. Men måste till skolan imorgon för att lämna in en liten lapp. Men idag har jag iallafall inte gjort något alls. Kollade på film från när jag var liten och så var jag så grymt sugen på att se sällskapsresan. Älskar den filmen, den är helt klockren. Men idag tyckte jag visst inte de. Somnade efter 10 min och vaknade när den var slut. Lite tråkigt men samtidigt otroligt skönt. Ska nog slänga mig på kudden och få återigen en underbar sömn.

God natt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0