Torsdag

Sov otroligt mycket inatt och kände verkligen att det behövdes. Så idag har jag varit pigg hela dagen. Hade inte så mycket lektioner dock så det gav mig med lite extra energi som jag sedan förbrukade när jag slog till på stort och hade en mysig dejt med Josefin och Therese. Vi hade det otroligt mysigt och rundan på stan gjorde oss lite gladare. Iallafall Tess som fick med sig en otroligt fin klänning ifrån Zara. Den var helt otrolig! Slår nog till på den imorgon. Sen drog vi till NK och där kände nog vi alla tre att det inte hade suttit fel med några extra tusen på kontot. Vi hittade inte bara ett och två plagg var. Utan minst 5. Fick även veta att Nolitajeansjackan kommer in inom kort framtid. Så iår blir det nog att jag slår till på den. Hade grym ångest förra året över att jag aldrig köpte den. Blir så glad av att se hur mycket fint det kommer in i alla affärer nu. Svider dock lite men sånt är livet. Jag längtar så otroligt mycket till sommaren nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0