Tisdag!

Nu känner jag att jag fått nog av Matte. Klarar inte av ett ända tal till. Men har prov imorgon så måste nog sitta uppe lite till även om det känns som jag har tusen kila på ögonlocken. Idag hade jag prov i nationel ekonomi och kände faktiskt att det gick ganska bra. Så hoppas på bra resultat, för detta var ganska viktigt för betygen. Sen hade jag även en mysig stund på stan med mitt hjärta, Frida. Vi hittade otroligt mycket söta saker på Grace. Frida gjorde en gullig grej ganska nyss med. Hon önskade en låt på radion till mig. Supersöt är hon! Iallafall, efter skolan träffade jag Vendela så även vi tog en runda på stan och en fika vid kanalen. Sen blev det sjukgymnasten också, känner att jag är påväg framåt nu. Ska fortsätta tillbaka i mattevärlden nu.

Dagens Outfit: Jeans från denimbird, Blus från Hm, Kofta från Zara, Armband Thomas Sabo, rosettörhängen Gina och skor Vagabond


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0