Söndag

Hade lite ångest när jag vaknade i morse och kom på att det var söndag. Men sen kom jag på att jag har lov och hur skönt är inte det på en skala?!  Så nu sitter jag och kollar på Emmas värld som går på femman. Var otroligt längesedan som det gick på tv. Känns skönt att bara slappa idag. Efter en underbar helg med mycket fart och fläkt så är jag värd en slappdag. Det blir jobb hela veckan med så nu får jag passa på. Igår hade jag en kanonkväll som började hemma hos Helena med alla goa tjejer. Sen drog vi in till stan och började på Sense. Sen drog vi till lägenheten där de alltid är full fart. Hade en kanonkväll. Tack tjejer ni gjorde kvällen underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0