Söndag med sol

Vilket underbart väder! Synd bara att all snö som kom igår, har blivit slask. Sånt händer och det är bara att acceptera. Man kan ändå inte göra något åt de. Igår hade jag iallafall en supermysig dag med fröken Tegstedt trotts snöstormen. Efter semlor och lite sömn drog vi oss upp till sävehofhallen för att kolla minihandbollsturneringen. Blev lite besviken faktiskt, trodde det skulle vara mycket mer folk där och kolla. Men de va kul den stunden som vara iallafall. Sedan åkte jag och Vendela hem till henne för att va med att fira Rikard som fyller 19 idag. En kanon kväll md mycket tävlingar och snack. Så idag ska jag bara ta igen de lugna jag missat i helgen. Så strax ska jag ut och promenera med Jenny. Vi har en del att snacka om. Även om vi snackat om samma saker 10000 gånger. Men det är värt det! Puuuusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0