sämst.

Sitter nu på jobbet och tog en lite break ifrån allt. Har inte haft något internet hemma så det är därför det har avrit sämst uppdatering. Jag ber om ursäkt. Igår tog jag det så lungt man kunde. Kollade på programet med Linda Rosing. Lite kul faktiskt, ett typiskt program man fastnar i. Sen blev det Hannibal. Skitläskig, drömde några goa drömmar efter de kan jag säga. Men idag var det först morgonträning som gällde. Ja och Linnsan har nog aldrig tränat så mycket på en morgonträning. Men vi båda kände att det är dags att ta tag i Beach 09! Så nu jävlar. Efter skolan blev det myspys med Fridisen på stan. Köpte en blus och necesär. Så ikväll blir det väl lika soft som det var igår. Fast idag blir det filmmys med Patrik 1,5 istället för Hannibal. Kände att jag behövde något mindre brutalt. Ska återgå till jobbandet nu! Kommer föresten bli en kanonhelg! Bara så alla vet. Massa pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0