Onsdag

Ligger framför tv:n och tycker verkligen så synd om mig själv. Har feber och ont i halsen. Så just nu känner jag att det är okej att ligga hela dagar och bara bli ompysslad av alla. Kollar just nu på Unga mödrar och tycker verkligen att de som väljer att bli mamma i tonåren är grymt starka på psykiskt och fysiskt. Själv skulle jag aldrig klara att ta han dom både mig och en till liten rackare. Men bebisar är ju så fruktansvärt söta, så ibland blir jag faktiskt grymt sugen. Men känner att jag vill leva mitt liv först och skaffa mig en bra utbildning. Så det kommer dröja ett tag...

Saknar mina handbollstjejer. Från att träffas varje dag till att knappt träffas en gång i månaden, så blir det så tomt. Vi måste verkligen bli bättre på att få till lite dejter.


Bild från Veronikas 18årsmiddag!
Bundsen, Lisa, Jag och Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0