Lördag

Hade en supermysig kväll igår! Det tackar jag Vendela, Ebba, Frida, Stephanie och Annie för. Vi var hemma hos V och hade det helt underbart. Mycket snack, skratt och go dricka. Kände att ja hade lite kramp i mina skrattmuskler när ja skulle lägga mig. Vi hade det kanon helt enkelt! Vi fick även bekräftat nu vilken idiot den där killen är. De är ju fasen pinsamt! Aja, det är tur att vi tjejer är så grymt bra och smarta så vi inser vilka idioter som finns.

Sitter på jobbet nu och dricker varm choklad. Kände att min kropp behövde lite energi. Ska träffa Sofia sen, som det var månader sedan som jag träffade. Får se vad vi hittar på. Kommer bli mysigt vad som. Sen ikväll har jag lite lösa planer. Men blir att hänga med fröken V iallafall. Så oavsett vad vi gör blir de nog kanon! Hoppas alla får en kanon kväll


Kommentarer
Postat av: Anonym

thanks för i fredags gumman :)

2009-02-22 @ 14:17:25
URL: http://stephaniek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0