Lördag

Vaknade nyss upp hos Vendela. Har inte sovit jättebra, kan vara för att miljoner grejer snurrar i mitt huvud. Idag blir det mys på stan med Josse. Var redigt längesedan vi hade en riktig JJdag. Innan det ska jag jobba lite. Är verkligen inte på humör för det. Igår iallafall hade ja en mysdag. Efter skolan satte jag och Frida oss vid Lejontrappan med varsin Chai och bara njöt av solen och hade det allmänt bra. så bra som bara vi kan gumman! Sedan bar det av hemåt för att snabbt byta om för att sedan dra på släktkalas till min Älskade 20åriga kusin, som ska bli redigt vuxen nu när hon idag ska flytta hemifrån. Ett underbart kalas, fick äntligen träffat Mormor och mina småkusiner. Efter kalaset stressade jag hem till Vendela där C, S, L, A väntade, och vi hade de super! En riktig tjejkväll som ja tror att alla behövde! Så tjejer. Tack för igår!

Ikväll blir det tjejmiddag hos Fröken Eklund. Ska bli kul att träffa några oldies. Så ikväll stannar jag för en gångs skull i lerumstrakterna! Hoppas alla får en kanon dag för det ska jag ha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0