Fredag

Var i skolan en stund idag. Kände mig inte helt okej, men det funkade. Ska snart åka till min morbror och träffa morfar och mina kusiner. Ska bli grymt mysigt, lite väl mycket liv och ståhej för min del nu. Men inte alls ofta jag träffar småkusinerna från västerås och karlshamn samtidigt. Sen senare ikväll blir de nog myskrök hos fröken Fridell. Alltid lika mysigt och inte minst om Stephanie och Linnsan kommer! Så ja håller tummarna för de. Ska kila och välja kläder för ikväll nu, kommer dock ta ett tag. Men önska mig lycka till och jag önskar er en kanonkväll!

Pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Räkna med mig :) Linn är dock sjuk:( fast vi har supermys ändå gumman! ringer dig snart!

2009-02-20 @ 19:09:58
URL: http://stephaniek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0