Fredag morgon.

Sitter nu hemma hos Vendelas föräldrar i Oslo. Vaknadde för en timmesedan ungefär och bestämde mig för att ligga kvar och läsa lite på min bok. Snabba Cash är det som gäller nu. Tycker den är otroligt bra så det är något jag rekomenderar. Vendelas föräldrar bor i en supermysig lägenhet mitt i Oslo så nu sitter jag och kollar ut och det är snö överallt. Ca en meter och det är nog 20 minus ute. Svinkallt med andra ord. För att komma upp hit åkte jag buss, bästa bussen, skönaste stolarna. Var som att vara i paradiset och tiden gick så fruktansvärt fort. Så ska du till Oslo eller Sthlm, åk med Bus4you.

Vendela kom och mötte mig vid centralen sen drog vi in till stan och fikade på ett kanonmysigt cafe. Jag säger bara en sak. I love this city! Får se vad vi hittar på för mysigt idag. Men vad vi än gör så kommer de nog bli kanon! Ha det bäst alla därhemma i slasket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0