ännu en dag.

Jag gör inget annat än ÄLSKAR lediga dagar! Sitter och kollar på tv och har precis tryck i mig en skål med fruktsallad. Kanongod frukost! Sitter även och klickar runt på nätet! Finns så många underbara bloggar. Man kan verkligen få all inspiritaion från nätet. Fantastiskt! Blir nog en liten promenix för mig strax ner till Solariet. Känner mig verkligen helt genomskinlig och ofräsch.

Gjort: Inget.
Humör: Glad
Planer: Sola och plugga
Ser på: Oprah
Lyssnar på: tvn
Läser: Bloggar
Dricker:  Just Water
Äter: Fruktsallad
Bästa: En ledig dag från skolan
Sämsta: Det regninga vädret
Väder: Reegn.
Outfit Min rosa mysdress

Kommentarer
Postat av: linnea

supersöt blogg:)!!

2009-02-26 @ 19:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0