söndag,

Detta är helt sjukt. Jag är helt sjuk. Hur kan man bli så fruktansvärt kär i en filmkaraktär. Det är faktiskt pinsamt. Jag är trotts allt 18 år. Sådant höll man på med när man va en litet barn... Men det är trotts allt Frank Wagner i Johan Falk filmerna som fått mig att bli så tokig. Så sjukt charmig och sexig! Jag dör. Sitter och kollar på filmerna en andra gång nu på några dagar. Jag har även fått för mig att jag ska bli polis. Får se hur det blir med det. Kanske det blir en liten kommisare... Maybe maybee not...



Har trotts allt mina dagdrömmar lyckats med en dunderhelg. Igår (lördag) så fyllde mitt hjärta äntligen 18! Firades med ett hejdundrandes kalas. Kanonkul faktiskt! Mycket trevligt dessutom med. Blev sedan utgång för en del av oss...

Take Care, ska försöka sova nu!

Love from me

Kommentarer
Postat av: Linda

han är mystiskt snygg ;D !

2009-12-07 @ 18:17:21
URL: http://Lillisgoransson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0