New year dresses!

Jag vet inte hur många timmar jag tillbringat i stan för att springa runt och leta efter en nyårsklänning. Är ganska flexibel men jag ville verkligen inte ha bara armar... Och det hör ju nyår till. Det ska vara lite mer bar hy och allt ska vara lite mer glammit. Hade en klänning i huvudet från Topshop som jag sett. Men den var tydligen slut. Hittade tillslut en på Mango, men känner sådär för den. Kan inte riktigt bestämma mig om jag vill ha den... Får springa ner på stan idag för att kika vidare...

Hanna Dress SEK 1195, Stylein - NELLY.COM


* Stylien
* Forever 21
* Topshop

Den första klänningen var jag riktigt nära på att köpa häromdagen... Men kom ju på det där med bara armar till slut så det blev tyvärr inte den... Fullkomligt älskar klänningen från topshop! Skulle kunna göra vad som helst för att få ha den på nyår. Den är perfekt. Inte för mycket och inte för lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0