i need you darling.

Kom hem från skolan för en stund sedan. En lång och seg dag. Fast den gick ganska snabbt ändå. Hade prov i internationell ekonomi, och det gick faktiskt väldigt bra. Eller det kändes bra! Får se vad resultatet blir bara. Nu sitter jag förövrigt och kollar på Johan Falk filmerna för ovanligheterns skull. Det har blivit som en daglig rutin för mig. Det är helt sinnessjukt hur bra filmer det är. Ska se en annan film ikväll efter paradise hade jag tänkt mig. I skuggan av värmen med min favoritboy i huvudrollen, nämligen Joel Kinnaman. En sådan pudding!

Ska dra mig ner mot centralen nu och sedan bort mot solarieöarna! återkommer senare med reccension av filmen.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0